Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Whatever Happened to the Caped Crusader?



Αφιέρωσα την σημερινή ημέρα στα κόμικς μου. Διαπίστωσα ότι έχω πάρα πολλά και θα μου πάρει 3-4 μέρες να τα τακτοποιήσω όλα. Απο την Chaos μόνο έχω γύρω στα 80. Θα κάτσω να ξεκαθαρίσω πρώτα αυτά και ότι δεν χρειάζομαι θα το χαρίσω ή θα το πουλήσω. Μετά θα ακολουθήσουν τα βιβλία. Άλλος χαμός αυτός...

Σήμερα διάβασα ένα καταπλητικό κόμικ που έγραψε το σενάριο ο Neil Gaiman. Ένα κόμικ με ήρωα τον Batman. Γενικότερα δεν είναι του στυλ μου αλλά αυτό ήταν πολύ καλοσχεδιασμένο και η πλοκή μου τρύπησε το κεφάλι. Ο Batman πέθανε και όλοι όσοι τον γνώριζαν πήγαν στην κηδεία του. Θα το ξαναδιάβαζα και δεύτερη και τρίτη φορά αλλά έχω την αίσθηση του ανεκπλήρωτου. Ότι κάτι ακόμα χρειαζόταν για να γίνει καλύτερο.

Ίσως γράψω κάποιο fan fiction, ίσως όχι. Σκεφτόμουν να φτιάξω κάποιο σουρρεαλιστικό κόμικ αλλά δεν ζωγραφίζω καθόλου καλά οπότε δεν υπάρχει λόγος. Απο την άλλη ίσως γράψω τις σουρρεαλιστικές μου ιδέες και όνειρα σε κάποιο ημερολόγιο. Τέτοιες καταστάσεις πρέπει να παίρνουν μορφή, κάποια μορφή, είτε ηλεκτρονική, είτε γραπτή. Θα δω. Θα σκεφτώ. Θα αντιμετωπίσω πρώτα κάτι άλλο και θα δω. Το έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου άλλωστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: