Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010

Φιογκάκια με σπανάκι και λουλουδάκια από ζαμπόν

Επειδή λατρεύω την μαγειρική και ψάχνω συνέχεια συνταγές που θα εντυπωσιάσουν τον ουρανίσκο μου αλλά να είναι και εύκολες, μια μέρα που googlara ανάκαλυψα το blog της Αστερολίλας. Το συγκεκριμένο blog έχει συνταγές για όλα τα γούστα και με φωτογραφίες που σίγουρα θα βοηθήσουν κάποιον αρχάριο.

Την συνταγή με φιογκάκια, σπανάκι και λουλουδάκια ζαμπόν στην αρχή τη κοίταξα με επιφύλαξη, μου άρεσαν τα χρώματα του πιάτου και η σύνθεση αλλά απο γεύση τι γίνεται? Έτσι την έφτιαξα χτες και μπορώ να πω ότι είναι επισήμως η αγαπημένη μου συνταγή με ζυμαρικά! Την συνδύασα με ροζε κρασί και ήταν το κάτι άλλο!

Θα την ξαναφτιάξω στο επόμενο τραπέζι που θα κάνω στους φίλους μου και είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστούν και αυτοί όπως εγώ!

Για να δείτε πως μπορείτε και εσείς να φτιάξετε αυτήν την συνταγή επισκεφτείτε το παρακάτω λινκ:

Φιογκάκια με σπανάκι

1 σχόλιο:

KitsosMitsos είπε...

Εύκολο και νόστιμο φαίνεται!