Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

Προσεχώς στους κινηματογράφους: Speed 4

Την προηγούμενη εβδομάδα είχα τα γενέθλια μου. Η ζωή μου επιφύλλασε μια έκπληξη η οποία με ταλαιπωρεί ακόμα. Η μηχανή του αυτοκινήτου μου δεν έπαιρνε μπροστά, παρά μόνο όταν πάταγα το γκάζι και άναβα την μηχανή ταυτόχρονα. Είχε χάλασει μια βαλβίδα στον εγκέφαλο του αμαξιού και μου έμεναν δύο επιλογές. Ή να φωνάξω την οδική βοήθεια (ακίνδυνο) ή να το πάω στο συνεργείο που κάνω το service (λίγο επικίνδυνο).

Το καλό ότι εκείνη την ώρα έφευγα απο την δουλειά, οπότε είχα χρόνο για να καλέσω την οδική βοήθεια. Το κακό είναι ότι είμαι αρκετά ξεροκέφαλη για να κάνω κάτι τέτοιο.

Καθώς οδηγούσα λοιπόν, διαπίστωσα τα εξής: Έπρεπε να κινούμαι με ταχύτητα πάνω απο 60 χιλιόμετρα την ώρα γιατί αλλιώς έσβυνε η μηχανή. Και επίσης δεν είχα φρένα. Ένιωσα σαν την Sandra Bullock στην ταινία "Speed".

Για άλλη μια φορά, η τύχη μου προνόησε και στα 20 χιλιόμετρα διαδρομής συνάντησα μόνο 2 κόκκινα φανάρια. Πάντως έφτασα σωματικά καλά. Η πνευματική μου υγεία είναι που έχει βαρέσει κόκκινο γιατί προέκυψαν και άλλα προβλήματα και θλίβομαι γιατί είναι αμάξι που έχει κάνει μόνο πενήντα χιλιάδες χιλιόμετρα.

Θα δούμε.

1 σχόλιο:

george είπε...

πηγαινε παιδακι μου στο συνεργειο, και ασε τις ξεροκεφαλιες...
χωρις φρενα δεν ειναι καλα να εισαι...
και χρονια πολλα για τα γενεθλια, αν και καθυστερημενα, και για τη γιορτη σου μαζι...