Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2009

Cake

Πριν καιρό, είχα πάει σε ένα μαγαζί κινητής τηλεφωνίας για να αλλάξω παροχέα στο σταθερό τηλέφωνο. Βρήκα μια φοβερή προσφορά για σταθερό - ίντερνετ - κινητά, η οποία είναι αρκετά οικονομική για την τσέπη μου που πάσχει τελευταία.

Αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με το ίντερνετ, μιας και σταθερό είχα μετά απο μια εβδομάδα. Τους έπαιρνα τηλέφωνο για να τους ρωτήσω πότε θα έχω ίντερνετ, την μία μου έλεγαν ότι πρωοθείτε, την άλλη ότι δεν έχω αλλάξει σύνδεση, η μια δικαιολογία μετά την άλλη. Τα δύο παιδιά που δουλεύουν στο μαγαζί που αγόρασα την σύνδεση, είναι γνωστοί μου και με γαιδουρινή υπομονή. Όποτε δεν έβγαζα άκρη με την εταιρεία, τηλεφωνούσα σε αυτούς και οι άμοιροι ή άκουγαν την γκρίνια μου/ φωνές/ βρισιές ή έκαναν ότι μπορούσαν για να με ηρεμήσουν.

Μετά απο δύο μήνες, ναι πέρασε τόσο μεγάλο διάστημα, απέκτησα επιτέλους το πολυπόθητο ίντερνετ! Έλα όμως που το modem ήταν ελλατωματικό και έπρεπε να το επιστρέψω...Και να έρθει ο κούριερ να το παραλάβει και ξανά τηλέφωνα και ο κούριερ δεν εμφανιζόταν πουθενά...Και τα παιδιά απο το μαγαζί μου έδωσαν ένα δικό τους, κλειστό μέσα στο κουτί για να κάνω την δουλειά μου.

Όλον αυτόν τον καιρό, άσχετα αν χρησιμοποιούσα το ίντερνετ ή όχι, χρεωνόμουνα την σύνδεση ίντερνετ. Τα παιδιά στο μαγαζί, μου είπαν ότι θα μου χαρίσουν αυτόν τον έναν μήνα που θα πλήρωνα κερατιάτικα ίντερνετ ΧΩΡΙΣ να το έχω χρησιμοποιήσει. Μετά απ' όλα αυτά και την ταλαιπωρία που τραβήξαμε, αποφάσισα να τους φτιάξω ραβανί - κεϊκ, μια πολύ πετυχημένη συνταγή μου.

Καθώς έφτιαχνα το κεϊκ, σκεφτόμουν όμορφα, θετικά για αυτά τα δύο παιδιά και ευχήθηκα μέσα απο την ψυχή μου να αποκτήσουν υγεία και ότι επιθυμεί η καρδούλα τους. Όταν ψήθηκε το κεϊκ, το αφαίρεσα απο την ορθογώνια φόρμα και αποφάσισα να το κόψω στην μέση, ώστε να πάρει ο καθένας του απο ένα κομμάτι.

Και ιδού το αποτέλεσμα...

Ίσως να μην φαίνεται πολύ καλά, αλλά σ' όλο το μήκος του κεϊκ, έχει σχηματιστεί μια καρδιά. Και απο τις δύο πλευρές. :-)


2 σχόλια:

george είπε...

παντα γραφεις ωραια Καθριν...
mrsulu

george είπε...

Αν αλλαξες παροχο και εμπλεξες με τη forthnet οπως εγω, αστα...
αυτη δεν ειναι εταιρια, ειναι το χαλι της το μαυρο...