Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2007

Πολύ γρήγορο ψυχολογικό τεστ!

Ας υποθέσουμε πως συμβαίνουν 5 πράγματα ταυτόχρονα την ίδια στιγμή μέσαστο σπίτι σας που απαιτούν την προσοχή σας:

1) Xτυπάει το τηλέφωνο.
2) Tο μωρό σας κλαίει.
3) Kάποιος χτυπάει στην πόρτα σας.
4) Έχετε αφήσει τα ρούχα απλωμένα στο μπαλκόνι και έχει αρχίσει να βρέχει.
5) Έχετε αφήσει ανοιχτή την βρύση στην κουζίνα και το νερό έχει αρχίσει ναξεχειλίζει από τον νεροχύτη.
Ποιο από όλα νομίζετε πως είναι το πιο σημαντικό? Γράψτε σ' ένα χαρτί με ποια σειρά θα διευθετούσατε τα παραπάνωπροβλήματα, χωρίς όμως να έχετε κοιτάξει τι σημαίνει το καθένα!! Κάντε το...θα εκπλαγείτε από τις απαντήσεις σας.
Εγώ διάλεξα: 2, 5, 3, 1, 4...









Κάθε σημείο αντιπροσωπεύει ένα πράγμα στη ζωή:


1)Τηλέφωνο = δουλειά


2) Μωρό = οικογένεια


3) Πόρτα που χτυπάει = φίλοι


4) Ρούχα που στεγνώνουν = λεφτά


5) Νερό στην κουζίνα = σεξ



Ποιος διάλεξε πρώτα από όλα να πάει να σταματήσει την βρύση στην κουζίνα???

10 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Ενδιαφέρον και γρήγορο, όντως.
Μόνο που το 5 το είχα ακούσει ως ασφάλεια.
Προτιμώ τη δική σου εκδοχή πάντως ;-)

Παντέλος είπε...

για να είμαι ειλικρινής...επέλεξα
5,2,3,1,4

και το ήξερα βαθιά μέσα μου ...ότι είμαι σεξομανής!!!

Πάντως τη σύνδεση της βρύσης , με το σεξ, ακόμα δεν την εννόησα πλήρως :)
αν και κάπου πάει το μυαλό μου!

Παντελής

Εφιάλτης είπε...

Παντελή και εγώ αυτή την σειρά έχω βάλει, μήπως μοιάζουμε; :p

the_lone_deranger είπε...

Ποιος διάλεξε πρώτα από όλα να πάει να σταματήσει την βρύση στην κουζίνα???

lol...προσπαθείς να μας δημιουργήσεις ενοχές; Απ' ότι βλέπεις όλοι, ευτυχώς δεν είμαι μόνος. 5-2-1-3-4

Ανησυχητικό που είναι πρώτα η δουλειά και μετά οι φίλοι, αλλά για να απαλαγώ απ' τις ενοχές θα υποθέσω ότι σημαίνει πως οι φίλοι μου είναι υπομονετικοί και έτσι μπορώ να αλλάζω τις προτεραιότητες μου. Επιασέ; Μπα ε... :P

Έχω να καταγγείλω ότι το τεστ είναι πολύ επιφανειακό! Έπρεπε να λέει ότι χτυπάει η πόρτα ενώ περιμένεις έναν φίλο! Οπότε μπορείς να του ανοίξεις, να του πεις να παλουκωθεί κάπου όσο θα απαντάς στο τηλέφωνο (και να ησυχάσει και το παιδί ή να μαζέψει τα ρούχα ή να σφουγγαρίσει το πάτωμα απ' το νερό που ήδη έχει τρέξει (αν και κάτι δεν μ' αρέσει σ' αυτήν την σκέψη!!!!!)) γιατί έτσι μπορεί να είναι οποιοσδήποτε (κοινώς όποιος χτυπάει την "πόρτα" δεν είναι φίλος) και να σε απασχολήσει με οτιδήποτε.

Ζαλίστηκα...... :P

Narita είπε...

το τεστ είναι μούφα..σε προκαλεί να βάλεις τελευταίο τα λεφτά..και από οτι βλέπω και φαντάζομαι το βάλαν όλοι στο τέλος.

Lampirella είπε...

Χεχε..Απ' ότι φαίνεται μόνο οι άντρες έβαλαν το σεξ πρώτο...

valitsaki είπε...

ego pantos eixa idio me sena vampirella mou... ara na iremiso i ginaika
:p

nikos.pap είπε...

kala re kaneis den prosexe oti exw vrexi tou thanata?????3-5-2-1-4 einai h apadisi mou!!!
den lew h korakla mou kleei(kori gt korakla thelw)...safos omos prepei na kleisw kai thn vrisi!!! alla o tupakos ap exw ti tha kanei??? pneumonia??? den leei!!!!

xristina είπε...

poli oreo... ego eixa balei leei prota to moro??? haha

ΧΡΙΣΤΙΝΑ είπε...

και εγώ 5,2,3,1,4 έβαλα...! άλλη μια σεξομανής!!