Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2007

Πως αναγνωριζεις έναν εκατομμυριούχο...

Aυτό το e-mail μου το έστειλε η καλή μου φίλη Νίκη.

Για γέλια? Για κλάμματα? Ή απλώς σχέση Beauty and the beast? Γιατί αν τα παλλικάρια στις φωτογραφίες έχουν επίγνωση ότι οι κοπελιές τους είναι μαζί τους λόγω των "λεφτών" αισθημάτων τους, έχει καλώς. Αν όμως όχι? Τότε?

(Οι διάλογοι είναι φανταστικοί και εμπνευσμένοι απο εμένα.)
















Αυτός:
"Είμαι πολύ ευτυχησμένος! Έχω στην κατοχή μου 5 ξενοδοχεία, 10 cabrio, 3 λιμουζίνες και μια πανέμορφη κοπέλα που με αγαπάει...Αχ, Βάσια αν σε χάσω, θα πέσω με τα μούτρα στο φαϊ και θα πεθάνω απο χοληστερίνη!"
Αυτή: "Ευτυχώς προνόησα και υπογράψαμε προγραμιαίο συμβόλαιο..."
























Αυτή:
"Wow! Ο Ricky Martin είναι πιο κούκλος απο κοντά! Καλέ, αυτός εκεί δεν είναι ο Βrad Pitt? Κάτσε να φτιάξω το μαλλί μην με δει άσχημη!"
Αυτός: (αγκομαχώντας) "Ρόουζ, περίμενεεεεεε!"































Aυτός:
"Η μαμά δεν την θέλει γιατί πιστεύει ότι με παντρεύτηκε για τα λεφτά μου. Βλακείες! Με τέτοια μύτη τα λεφτά προσέξει?"
Αυτή: "Η παλιοβρώμα η μάνα του με κατάλαβε. Που θα μου πάει όμως, 60 χρονών παλιόγρια είναι, δεν θα πέσει τυχαία απο την σκάλα ένα πρωινό του Δεκέμβρη?"

4 σχόλια:

Εφιάλτης είπε...

Φοβερό, απαίχτο. :D

Οι διάλογοιο είναι υπέροχοι με πολύ χιούμορ.Μπράβο Lampirella. :)

Eriethel είπε...

Ωραια ιδέα και πολύ πλακα...
Σχόλιο: Ο πλουσιος και η ωραία κανουν ανταλλαγή ...προσόντων ! Ουδεν κολασιμον...
αντε και στο επόμενο ποστ βρες ωραίους με πλουσιες...

Lampirella είπε...

Ευχαριστώ Εφιάλτη!

Σωστή η παρατήρηση σου Eriethel! Χμμ...Θα ψάξω τέτοιες φωτογραφίες και αν βρώ θα τις ανεβάσω. :-)

KitsosMitsos είπε...

Ο Ωραίος και η Ωραία! Μεγάλο τραγούδι που εκφράζει τις συγκεκριμένες συνθήκες. Τουλάχιστον, υπάρχει εκατέρωθεν αμοιβαίο συμφέρον ;)